stajer şoför

Stajyer yaşamımızda bir hafta!

Alarm saatim çalıyor. Ofis eziyet zamanı: Stajyer yolculuğu başlıyor! EKF departmanına geldikten sonra (Araç güvenliği – yan etkiler) ve danışmanımla görüştükten sonra, gelecek hafta için görevlerim var – hepsi de dahil olduğum proje ile ilgili – harika bir başlangıç ​​yaptık! Meslektaşlarımdan bazı işaretçiler istemek zorunda kalacağım ancak daha fazla deneyim edinmek için sabırsızlanıyorum. Nasıl gittiğini göreceğiz.

Öğleden sonra ofisten ayrılıyorum ve yolda yurtta bir pinpon savaşı yapmayı planlıyorum. Michal tekrar kazanacağını düşünüyor. Haha, bugün değil Michal, bugün değil!

Yabancı bir sürpriz! Çek derslerime başlayacağım. Bu zor bir şey ama imkansız değil: Bir deneyeceğim. Çek öğretmenimle tanıştım ve gidiyoruz! Bazı temel bilgileri öğrenmek sadece iş için değil boş zamanlarım için de yardımcı olacaktır. Her zaman bir dil öğrenmenin bir ülkenin kültürünü edinmenize yardımcı olduğunu düşündüm ve ŠKODA AUTO’nun arkasındaki kültürü tanıdığım için minnettarım.

Sabah = kahvaltı. Bu Çarşamba, ŠKODA AUTO’nun Üretim ve Lojistik yönetim kurulu üyesi Sayın Oeljeklaus ile birlikte eğlenmekten mutluluk duyduğumuz için çok özel bir konu. Başarılı kişilerin görüş ve deneyimlerini dinlemek her zaman iyi bir fırsattır. Bu kez, işyerinde asla sıkılmayacağımıza, kendimizi sürekli geliştirip yeni şeyler öğrenmeye devam ettiğimiz konusunda tavsiyeler aldık. Bunu duyduktan sonra, kendimi şöyle düşünürüm: “kahvaltı benim için en iyi kariyer yolunu aramaya devam etmek için çok motive oldum” – kahvaltının çok faydalı olabileceğini kim bilebilirdi.

Başka bir gün, meslektaşlarımı biraz meraklı sorularım ile kızdırmak için başka bir fırsat. Fakat bugün işle ilgili olmayacak. Akşamları birkaç içki için harika Stajyerler grubuyla ve en sevdiğim Çek yemeği “Smažený sýr” ile buluşacağım. Hafta sonu için dağ gezisi planlarımızı bitirmeliyiz. Herkes işten sonra takılmak istiyor, bu yüzden her zaman soluyabileceğiniz bir arkadaş var: Stajyer Programı hakkında gerçekten harika bir şey!

Hafta sonu neredeyse burada ve herkes gezi ile ilgili sohbetleri spam ediyor. Bugün aklımda olanı bitirmeyi başardım, böylece haftaya kolay bir başlangıç ​​yapabilirim. Saat 16: 00’da macerana yurtlardan başlıyoruz. Snežka’ya giderken bazı yiyecekleri alıyoruz ve Çek manzarasının tadını çıkarıyoruz. Aynı zamanda, çalışma haftamızı herkes farklı bir departmanda çalıştığı için tartışıyoruz. Görevleri çok iyi geliyor ve ŠKODA AUTO’nun işleri nasıl yaptığını öğrenmek için her zaman yeni bir şeyler var.

Uzun yürüyüşler, güzel doğa, muhteşem manzaralar ve muhteşem manzaralar! Hepsi bu işte! Snezka’nın tepesindeki bir grup fotoğrafı ne kadar mutlu olduğumuzu gösteriyor. Şimdi nihayet chill yapabiliriz – ve not defterime yazdığım gibi, çocuklar enerjimizi önümüzdeki hafta dolduracak küçük bir parti planlıyorlar.

Bu hafta iş ve eğlencenin bir karışımıydı. Olması gerektiği gibi değil mi? İşim hakkında yeni şeyler öğrendim, Stajyerlere daha yaklaştım ve Çek Cumhuriyeti’nin en yüksek noktasını da ziyaret ettim. Şimdi merak ediyorum, bir sonraki Stajyer haftam nasıl gözükecek?